Pronájem tramvají
Hledáte něco mimořádného, organizujete odvoz z firemního večírku nebo maturitního plesu? Využijte možnosti pronájmu tramvaje v Plzni a doveďte tak své plány k dokonalosti.
Jsme tu pro Vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce - využijte naší nabídky a pronajměte si pro svoji potřebu tramvaj od PMDP, a.s. dle speciálního jízdního řádu, který Vám pomůžeme sestavit tak, aby v souladu s pravidelným provozem vyhovoval především Vám…
Ceník
Vozidlo |
Sazba za 1km |
---|---|
Tramvaj T3 ve všech verzích modernizace včetně nízkopodlažních, Vario (sólo vozidlo cca 15 m) | 245 Kč |
Tramvaj LF 2/2 IN, EVO2 (článkové nízkopodlažní vozidlo cca 21 m) | 255 Kč |
Tramvaj 40T, KT8D5.RN2P, K3R-NT (článkové velkokapacitní nízkopodlažní vozidlo cca 30 m) a soupravy T3 a Vario | 265 Kč |
Paušální jednorázová platba za službu | 600 Kč |
Jednorázový stornovací poplatek | 600 Kč |
Sazba za čekání (účtuje se za každou započatou 1/4 hod.) | 180 Kč |
Vlastní text na infopanel (1 vůz/1 jízda) | 1000 Kč |
Ceny jsou uvedeny bez DPH 12 %
Jak jízdu objednat
Rozhodli jste se objednat si některý z našich vozů? Kontaktujte nás e-mailem, případně telefonicky.
Pokud již máte jasnou představu o tom, jak by měla Vaše jízda probíhat, stačí na níže uvedený e-mail zaslat následující údaje:
- jméno, příjmení, adresa, r.č. nebo datum narození a kontaktní telefon na objednatele
- typ objednaného vozidla
- datum, přesný čas a místo nástupu účastníků jízdy (např. 10.10.2010 v 10:10 zastávka Majakovského směr centrum)
- předpokládaná trasa a případné odstavení vozu (podle její délky a doby čekání Vám následně vypočteme předběžnou cenu)
- maximální počet účastníků (pro správný výběr vozidla s ohledem na jeho kapacitu)
- předpokládaný konec jízdy a místo výstupu účastníků (např. 10.10.2010 v 10:30 před radnicí na náměstí Republiky)
Po doručení těchto údajů pro Vás vypracujeme cenovou nabídku.
Speciální akce v tramvaji
V tramvaji je možné uspořádat speciální akce (párty tramvaj, kulturní tramvaj apod.), a to za těchto podmínek:
- Příprava tramvaje a případná výzdoba bude provedena vždy v areálu vozovny Slovany maximálně šesti poučenými (doložení poučení o bezpečnosti práce) osobami a seznam těchto osob bude vždy k dispozici na recepci vozovny,
- počet účastníků bude max. 30 % z celkové obsaditelnosti tramvaje,
- sjednání platného pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě (doložení kopie pojistné smlouvy, příp. pojistný certifikát),
- složení vratné kauce ve výši 10 000 Kč na úhradu případné způsobené škody,
- během akce bude pro účastníky možnost vystoupit z vozu pouze v obratištích Malesická a Univerzita (mimo bytovou zástavbu); v ostatních obratištích nebude umožněno vystupování účastníků,
- prokazatelné zajištění základních hygienických podmínek (např. smlouva o pronájmu mobilních toalet) včetně zajištění nádob na nedopalky, případně předložení dohody s provozovatelem restauračního zařízení o možnosti využití toalet pro účastníky,
- prokazatelné zajištění dozoru (smlouva s bezpečnostní agenturou; čestné prohlášení, že na každých 15 cestujících bude jeden střízlivý dozor - seznam těchto osob bude vždy k dispozici řidiči tramvaje),
- objednatel přepravy uvedený v příslušném výkazu či smlouvě a zároveň hlavní organizátor akce obecně, nebudou pod vlivem alkoholu nebo omamných látek.
Máte-li jakékoli dotazy ohledně objednání vozidel, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a rádi Vám s plánováním pomůžeme.
Kontakt
Jan Korbel
vozovna Slovany
Slovanská alej 35, Plzeň
Tel.: +420 737 351 704
E-mail: korbel@pmdp.cz